Orsoft Open

Orsoft Open je podnikový informační systém ERP typu „All-in-one“ (vše v jednom). Je modulární – z široké škály modulů, podporujících různé firemní procesy, si vyberete jen ty části, které potřebujete. Neustále reflektuje aktuální legislativu, zejména v citlivých a často se měnících oblastech jako jsou daně nebo mzdové předpisy. Uživatelé Orsoft Open mají zajištěnou trvalou podporu formou hotline, konzultací i vzdálené pomoci.


ŘEŠÍME TYTO HLAVNÍ PROCESY

  • Ekonomika – Účetnictví a Finance
  • Ekonomika – Majetek
  • Ekonomika – Controlling
  • Lidské zdroje (HR)
  • Péče o zákazníky a partnery (CRM)
  • Obchod – základní procesy
  • Obchod – Prodej
  • Obchod – obor potravinářský
  • Obchod – obor VaK
  • Logistika – Skladování
  • Logistika – Nakupování
  • Logistika – Doprava
  • Výroba – typ procesní
  • Administrace Informačního systému
  • Správa dokumentů

KLÍČOVÉ FUNKCE

  • Modulární škálovatelný vícevrstvý podnikový IS
  • Vlastní technologické jádro ORCore na platformě Java
  • Desítky aplikačních modulů včetně oborových řešení
  • Finanční modul, Správa majetku, Controlling, CRM
  • Nákup, Prodej, Logistika a Výroba, Lidské zdroje
  • Oborová řešení: potravinářství, vodohospodářství aj.
  • Editor formulářů, uživatelské filtry, zobrazení a reporty
  • Integrované workflow a řízení schvalovacích procesů
  • Možnost nasazení jednotlivých modulů
  • Řada otevřených rozhraní (EDI, XML, web services)
  • Webové rozhraní, Android aplikace pro některé procesy
  • Pro Windows i Linux, MS SQL Server i Oracle.

PŘÍNOSY

Mezi hlavní přínosy systému Orsoft Open patří robustní podpora všech běžných ekonomických a řídících procesů středně velkých společností s nejrůznějším zaměřením (výroba, obchod, služby). Bohatá funkcionalita najde své uplatnění při plnění specifických požadavků širokého spektra oborů a rozmanité složitosti podnikových procesů. Systém je optimálně navržen pro práci 5 až 50 uživatelů, kde se již uplatní sdílení informací a zároveň efektivní dělba činností a procesů.

MOŽNÁ ROZŠÍŘENÍ

Mnozí zákazníci využívají naše jednotlivé moduly, např. Lidské zdroje (Mzdy a personalistika + Řízení lidských zdrojů), řešení pro pekařskou výrobu a prodej nebo například vlastní účetní jádro, datově integrované s dalšími svými systémy. Volitelnou součástí aplikačního jádra je mj. podpora běžných kancelářských činností, jako je Kniha došlé a odeslané pošty, Klient datové schránky, napojení na registr ARES, insolvenční rejstřík, registr nespolehlivých plátců DPH, registr souhlasů a požadavků dle GDPR apod.


Zaujali jsme Vás?

Neváhejte a vyžádejte si více informací. Rádi se Vám ozveme, zodpovíme vaše dotazy, nabídneme předvedení nebo zkušební verzi.


PŘÍKLADY ZÁKAZNÍKŮ


KE STAŽENÍ