Klientská zóna
ORTEX ve světě

GIST spustil do provozu nový zákaznický portál

Nacházíte se: Hlavní strana » Přehled projektů » GIST spustil do provozu nový zákaznický portál  

říjen 2017

Společnost GIST se rozhodla pro realizaci nového helpdesku pro své zákazníky, a to nad stávajícím CRM řešením Dynamics. GIST je významný královéhradecký poskytovatel IT řešení a konzultačních služeb. ORTEX pro něj navrhl a nasadil zákaznický portál, který umožnuje efektivní správu požadavků (ticketů) a je přirozeně propojen nejen s interním CRM systémem, ale také s vývojářským systémem Microsoft Team Foundation Server.

Zveřejněno: 28. 11. 2017 14:45:00

 
 
ORTEX spol. s r.o., Resslova 935/3, 500 02 Hradec Králové | E-mail: | Tel.: (+420) 499 991 111
ORTEX spol. s r.o. © 2017 mapa stránek